onsdag 21 mars 2012

Wensday!

Hello sweeties! Har ni haft det bra idag? Jag har haft en mysigt ledig
dag med mina hjärtegull, precis som varje onsdag :-) Fast jag måste
säga att vi hunnit med en himla massa & det känns i kroppen nu vill
jag lova. Jag började dagen med att städa huset & strax innan lunch
var det klart, jag hade dessutom hunnit tvätta två maskiner tvätt &
bakat blåbärsmuffins med killarna..! När Lovisen passade på att ta
en lång nap så tog jag med mig Max ut & städade bilen. Herregud vad
skitigt det kan bli där inne när man har två busar! Det tog sin
lilla stund & jag flyttade även bak lillens stol, så nu sitter de
båda i baksätet. När allt var klart, melliset låg i magen & Love
hade vaknat så var jag fortfarande full av energi... Packade då in
ungarna i den nystädade bilen & åkte till Thuns! Gick en snabbis
där, hittade lite fint... Bl.a. Tröjan på bilden och ett par
leggings till mig. Sen hittade jag två tröjor & en piké till mannen
min <3

Jag kan lova att jag somnar ovaggad ikväll, haha. Men först ska jag
se Greys! Puss till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar