måndag 5 mars 2012

Måndag!


Hejsan raringar! Har ni haft en fin start på veckan? Jag har ägnat större delen av dagen i sängen för att ta igen förlorad sömn. När jag vaknade städade jag hemmet lite innan det var dags för hämtning. Nu är barnen hämtade och vi myser tillsammans i väntan att papi ska komma hem. Lovisen är super trött, vill bara sitta i mitt knä & skulle nog helst av allt krypa i säng redan nu tror jag... men det går inte alls. Han får iaf vänta till kl 18. Annars vaknar han väl runt midnatt & tror att det är dags att gå upp - haha. Bilden ovan är nyligen tagen av min fina Max - mästerfotografen ♥


Snart är det dags att börja med middagen också - tänkte bjuda mina älsklingar på spagetti & köttfärssås idag. Barnens favorit. Vad äter ni till middag idag? Tycker ni som jag att det vissa dagar är hur svårt som helst att komma på något vettigt att laga?! Lämna gärna några tips på vad som är favoriträtten hemma hos er, så får vi alla lite inspo =)


Kramar till er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar