tisdag 6 mars 2012

Tisdag.

Hejsan finisar! Fint väder idag också - lovely! Idag är jag hemma
med barnen, mysigt värre. Dock är min minsta kotte lite hängig
idag... Han har två kindtänder som precis är påväg upp och han har
ont där stackarn. Plutten har sovit fruktansvärt dåligt inatt och
hade även svårt att komma till ro till vilan nu på dagen. Men nu
sover herrn gott & jag myser i soffan med Max, vi kikar på
Smurfarna :-) När Love vaknar igen och melliset ligger i magen så
tänkte jag ta med mig killarna på en promenad!

Längtar tills ikväll när mannen min kommer hem, är så glad och
stolt över honom <3 Igår blev han nämligen befodrad & gick från att
vara arbetsledare till att nu vara projektledare! Detta betyder för
honom en hel del nya arbetsuppgifter & ansvarsområden. Arbete på
kontoret och bättre förmåner - hurray! Grattis älskling - detta är
du värd <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar