söndag 4 mars 2012

Monster!

Halloj sötisar! Vårväder idag igen - me like! Tidigt imorse när jag
åkte hem så var det dock nästan -5 ute och en otrolig dimma, skönt
att vädret styrde upp sig ;-) Just nu känner jag mig en aning trött,
men tänkte dra ut familjen på en prommis snart - då piggnar jag
säkert till i friska luften! Tror jag behöver mycket sånt om dagarna
& tänkte dessutom åka iväg och sola en sväng i veckan - det gör
mycket. Känner mig blek & trött hela tiden just nu. Fick dessutom
höra igår på jobbet att jag såg trött ut - tack tack. Jag som
kände mig pigg just då....

Vi hade planer på att åka iväg och kika på bandy nu i eftermiddag,
men fick tyvärr ställa in då monsterMax dök upp här hemma! Orkar
inte berätta vad som hände, men vi accepterar inte sånt & tar
absolut inte med oss ett barn som är på det humöret dit. NEJ TACK!
Tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar