lördag 3 mars 2012

Sköna Lördag!

God morgon Lördag & underbara solsken! Allt bra med er finisar?! Min mage smärtar lite, men jag försöker ignorera det idag med värktabletter & familjemys. Inatt väntar nattjobb & jag har nyss klivit upp ur sängen - känner mig utvilat och kan inte sova en minut till! Hoppas på att jag kan vila en sväng i eftermiddag också bara :-) 

Nu blir den en härlig brunch här & sen måste jag duscha. Hoppas att magen har lugnat sig efter det så vi kan ta oss ut på en prommis i solskenet - skulle vara lovely <3



Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. härligt med familjemys:).
    vad är det du har för fel på magen? tycker nämligen det låter mycket som IBS(Irritable Bowel Syndrome), har två nära vänner som har det. Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har morbus crohn, en inflammatorisk tarmsjukdom. Tror dock att jag även har ibs, även om jag ej fått den diagnosen. Jag har haft crohns sen jag var 14 år & den går liksom i skov. Men jag har haft väldigt mycket problem till och från sen barnen föddes. Opererade bort ca 30 cm av tarmen när Max var 1,5 år, men har inte riktigt blivit bra iaf. Har just nu starka mediciner som hjälper lite, men som även har en hel del jobbiga biverkningar. Tar bl.a. Cellgiftssprutor en gång i veckan + en massa andra mediciner & morfinliknande mot smärtan. Ha det toppen fina du - kram <3

    SvaraRadera