torsdag 1 mars 2012

Tordag!

Hej du rara! Äntligen är torsdagen här & det känns underbart, för
det betyder att det är sista dagen i Norge för mannen min :-) Jag
kommer dock inte träffa honom förens imorgon eftersom jag jobbar
inatt, precis som varje torsdag. Men i helgen blir det myyys <3
Barnens morfar & hans Anki kommer hit och passar våra små kottar
några timmar tills J kommer hem medans jag jobbar, så mina skatter
kommer det garanterat inte gå någon nöd på! Idag har jag städat
lite här hemma & sovit såklart, så nu är hemmet rent och fint
inför helgen. Köpte hem tulpaner igår på Ica och gjorde ordning
denna våriga bukett som nu pryder köksbordet. Älskar rosa & vita
tulpaner tillsammans - så nu hoppas jag att mannen min känner sig
varmt välkommen ikväll när han kommer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar