fredag 13 april 2012

Fredag den trettonde...

Morning! Uhh kom nyss på att det är fredag den trettonde idag. Visst
jag tror inte så mycket på det där, men just idag har jag ingen bra
känsla i magen alls. Har jobbat inatt & sitter just nu hemma hos
syster min och väntar på att klockan ska gå. Klockan 10 ska jag vara
på akkis och träffa min magläkare... En tarmundersökning väntar
mig :-( Usch det är det värsta jag vet, ont nåt så fruktansvärt
gör det och det blir ju inte direkt bättre när man har såriga
tarmar - nej hujedamig! Sen veta att smärtan sitter kvar där i magen
resten av dagen känns sådär...

Så snälla ni håll alla era tummar för mig, idag behöver jag det.
Stor kram till er sötisar <3

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Hoppas det gått bra för dig idag :)
    Stor kram till dig.

    SvaraRadera