torsdag 12 april 2012

Good morning!

Halloj raringar! Här är man uppe med tuppen igen i vanlig ordning,
både jag & Lovisen vaknar nuförtiden när pappan i huset går upp
för att åka till jobbet. Så då är det bara att kliva upp! Idag
står sömn på mitt schema iallafall, jobb inatt väntas igen. Så vid
8 åker jag ner till dagis med killarna så jag kan krypa ner i sängen
igen - ska bli skönt att sova bort denna dag känner jag! Sover som
alltid bäst på dagen när det är såhär grått & trist som idag!

Usch jag har lite ångest också. Var hos tandläkaren igår & allt
såg fint ut förutom min ena visdomstand som bråkat lite till & från
sen jag fick den för 1,5 år sedan ungefär. Nu hade den kommit upp
helt & den skaver nu mot min kind så jag är lite svullen på insidan
& har ett sår där :-( Har kännt att jag varit lite öm där & fick
nu svaret att tanden måste bort för att förhindra infektion...
Blää! Har aldrig dragit ut någon tand förut, men den 26e är det
tydligen dags. Är riktigt osugen vill jag meddela!

1 kommentar:

  1. kommer gå bra med tanden, men förstår att du tycker de känns jobbigt!

    Hoppas du kommer sova gott i detta trista väder.

    kram

    SvaraRadera