onsdag 6 juni 2012

Onsdagsmorgon

Go morgon raringar! Glad 6 juni, eller vad säger man ;-) Här är det molnigt & lite rått, men vi får hoppas på att vädret blir lite bättre under dagen. Vi är lediga allihopa idag så det skulle vara skönt med sol.


Nej usch idag känner jag mig trött. Gårdagen valde Love att starta 05.15, sen var det dagis för pojkarna medans jag åkte till jobbet. Efter hämtning på dagis igen åkte vi och grattade min kusin som tagit studenten - mys! Vi bjöds på mat & go fika, Max lekte med de stora killarna (mina kusiner) och han trivdes som fisken i vattnet. Love däremot var trött, blyg, mammig & extremt gnällig... Han var väl helt slut. När vi åkte hem slocknade han som ett ljus iaf. Natten har varit sådär, Love har liksom fortsatt i samma anda som han slutade dagen i. Yeah! Men men, blir en tidig middagslur om vädret fortsätter såhär kanske? Hoppas ni har det skönt idag - kram <3

1 kommentar:

  1. Om ni undrar så äter killarna russin ur en dosett :-)

    SvaraRadera