söndag 22 juli 2012

Roadtrip!

Good morning sweeties! Här hemma har vi alla precis vaknat, oj vad trötta vi alla måste ha varit. Jag och barnen har varit uppe i Dalarna med syster min och hennes Tuva. Vi har hälsat på vår mamma & hennes man, shoppat mängder, ätit massor av gott, lekt & busat, njutit av solen & kört mellan 50-60 mil (har inte räknat så noga ännu). Men rekord för både mig & sis är det och allt flöt på så bra, bara en felkörning blev det - men då hade vi fel gatnamn så det var inte så konstigt :-) Tusen tack för lånet av GPSen Martin <3












Medans vi varit ute på äventyr så har mannen min varit ute på ett eget fiskeäventyr med bror sin. Han är ju en karpfantast och dessa fiskar är oerhört svårfångade, man har tur om man får en på en sommar :-) För något år sedan fick han ju en bamsing på 14 - 15 kg! I helgen fick han en fjällkarp storlek mindre - men lika glad för det blev karln min!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar