torsdag 19 juli 2012

Torsdag.

Hej vänner & hej solsken :-) Jag har haft fullt upp ett tag med jobb, sjukhusbesök & andra måsten så bloggen har tyvärr legat på sparlåga. Idag jobbar jag min sista dag innan semestern & det ska bli riktigt skönt med lite ledigt. Imorgon tar jag med mig min syster & barnen på en roadtrip till min mor i Dalarna & på tisdag åker jag, mannen & killarna till Gotland - lovely!


Igår var en tuff dag. Vår lille Simba har det inte funkat så bra med sen ett tag tillbaka. Han har varit sjuk i urinsten fler gånger & nu igen, och han tycker inte om barn överhuvudtaget. Vi skaffade honom ett par år innan vi fick Max, men han blev förändrad direkt när det kom ett barn till hemmet. Han blev mer aggressiv och falsk, istället för att gå undan när barnen leker så vill han nästan provocera fram något :-( Nu på senaste har allt förvärrats och han har klöst båda killarna och deras kompisar vid ett flertal tillfällen utan anledning. Mannen har han klöst och bitit i handen så det blivit infekterat... Vi har stått ut länge, kanske för länge, men nu funkade det inte längre. Han fick somna in igår, och det var en tuff kamp in i det sista. Ja fy sånt här är aldrig kul. Men jag vill tro att han får det bättre nu. Nu känns det konstigt och lite tomt... Men det blir nog bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar