torsdag 9 augusti 2012

Go kväll!

Hej raringar! Hur har ni det? Jag har det fint, tillbringar natten på jobbet och just nu är allt kolugnt så jag har slagit mig ner framför tvn - kikar på CSI och äter en kvällsmacka :-) Jag känner mig pigg som en lärka trots att jag inte sovit speciellt bra under natten som var samt under dagen... Jag hade Love hemma med mig idag då han haft feber ett par dagar, men idag har han varit pigg, glad & feberfri så imorgon är han back on track igen :-) Skönt då jag verkligen kommer behöva sova imorgon när jag kommer hem. Imorgon ska jag även fortsätta med baket inför kalaslördagen :-) Idag bakade jag jordgubbs & rabarberrutor samt chocolate chip cookies - glutenfritt blev det så alla kan äta av dom & så slipper jag ha en uppblåst mage sen :-)

Sov gott fina ni - Puss & Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar