lördag 11 augusti 2012

<3 MAX <3




För precis 5 år sedan låg vi på BB med en underbar och vacker liten pojke i famnen. Tänk vad tiden går fort, just då var jag oerhört lycklig och det är jag verkligen fortfarande - jag trodde nog aldrig att det skulle vara så här fantastiskt att bli mamma. Jag älskar mina små killar mer än vad det finns ord till <3

Idag blev min fina Max hela 5 år och det har självklart firats med ett riktigt kalas. Max har haft en underbar dag, och har sagt flera gånger idag att detta är den bästa födelsedagen någonsin! Bästa presenterna fick han, det mesta han önskat sig :) Men Nintendot han fick av oss i morse & studsmattan han fick av moster Sara är nog favoriterna. Tusen tack alla som kom idag och gjorde Max dag så speciell & tusen tack för alla underbara presenter <3
Imorse sa Max något som fick mina tårar att komma fram.. - Mamma vet du vad det bästa med min födelsedag är sa han, att jag får vara med er, Mamma Pappa & Love. Han är djup min son och har känslorna på rätta stället <3 Grattis älskling - vi älskar dig <3












2 kommentarer:

  1. gulliga Max vad du är go
    Kram från Mormor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är helt underbar <3 Tusen tack för igår mamma!

      Radera