lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Go kväll alla nyårsfirare! Hoppas ni har en underbart fin sista
kväll 2011, & att ni på ett eller annat sätt får fira in 2012 på
bästa sätt. Själv så har jag haft lite nyårsmys tillsammans med
min älskade familj under dagen. Jag och Max har spelat wii medans
lillfisen sov & papi nyårsfiskade med grabbarna, hela familjen har
tillsammans tittat på cars 2, ätit en god oxfilépasta & myst med
massa tända ljus. Innan våra små hjärtan skulle hoppa i säng så
sköt vi upp några raketer - båda barnen älskade det! Nu är jag på
jobbet och lyssnar på alla raketer som smäller utanför fönstret :-)
Jag firar nyårsnatten med en fin tjej - inte helt fel det heller!

Ta hand om varandra så ses vi nästa år - Gott nytt 2012 allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar